Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok pre spotrebiteľa

Tento Reklamačný poriadok pre spotrebiteľa (ďalej len „reklamačný poriadok“) upravuje spôsob a podmienky reklamácie vady tovaru zakúpeného spotrebiteľom prostredníctvom on-line obchodu Mjartan.sk od našej spoločnosti:

DJPM s.r.o.

  • Sídlo: Stredná 370/10, 971 01 Prievidza
  • IČO: 53 562 534
  • DIČ: 2121426318
  • Obchodný register: Okresný súd Trenčín, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 41397/R
  • Adresa pre doručovanie: Stredná 370/10, 971 01 Prievidza
  • Telefón: +421 948 646 466
  • E-mail: djpmsro@gmail.com (pre reklamáciu tovaru a zásielok)

 

1. Za aké vady tovaru zodpovedáme?

1.1. Ako predávajúci zodpovedáme za to, že:

  • tovar má vlastnosti, ktoré sme dojednali, opisujeme, alebo ktoré ste mohli očakávať na základe reklamy;
  • tovar je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti;
  • tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov;
  • tovar sa hodí k účelu, ktorý uvádzame alebo ku ktorému sa obvykle používa;
  • tovar zodpovedá dojednanej kvalite alebo kvalite stanovenej právnymi predpismi;
  • tovar nemá právne vady.

1.2. Za chybu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach. Ak tovar nezodpovedá vašej predstave, máte právo odstúpiť od zmluvy do 30 dní od prevzatia tovaru.

 

2. Aká je záručná doba?

2.1. U nepoužitého tovaru je záručná doba 24 mesiacov. 2.2. Ak je na tovare uvedený dátum minimálnej trvanlivosti, záručná doba trvá do tohto dátumu. 2.3. Pri výmene tovaru alebo oprave sa záručná doba predlžuje o dobu, po ktorú ste tovar nemohli používať.

 

3. Aké práva z vadného plnenia máte?

3.1. Vaše práva z chybného plnenia sú stanovené v Občianskom zákonníku. 3.2. Máte právo na:

  • Doplnenie toho, čo chýba
  • Zľavu z kúpnej ceny
  • Výmenu tovaru alebo chybnej súčasti
  • Opravu tovaru
  • Vrátenie peňazí

 

4. Kedy nemožno práva z chybného plnenia uplatniť?

4.1. Práva z chybného plnenia vám nepatria, ak:

  • ste o vade vedeli;
  • ste chybu spôsobili sami;
  • uplynula záručná doba.

4.2. Záruka sa nevzťahuje na:

  • opotrebenie tovaru obvyklým užívaním;
  • vady použitej veci zodpovedajúce miere opotrebenia;
  • veci predávané za nižšiu cenu s dohodnutou vadou.

 

5. Ako postupovať pri reklamácii?

5.1. Uplatnite reklamáciu ihneď po zistení chyby. 5.2. Reklamácie prijímame v našom sídle. 5.3. Odporúčaný postup pri reklamácii:

  • Informujte nás vopred o reklamácii.
  • Doručte nám reklamovaný tovar s popisom vady a návrhom na spôsob riešenia.
  • Predložte doklad o zakúpení tovaru.

5.4. Okamih uplatnenia reklamácie je, keď nám bol oznámený výskyt vady.

5.5. O reklamácii rozhodujeme do 3 pracovných dní. Reklamácia bude vybavená do 30 dní.

5.6. Ak zvolíte právo, ktoré vám nemôže byť priznané, budeme vás kontaktovať.

5.7. Pri reklamácii vám vydáme písomné potvrdenie.

5.8. Máte právo na úhradu nákladov pri uplatnení reklamácie.

 

Príloha:

Formulár na odstúpenie od zmluvy
Reklamačný formulár

 

Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 25.09.2023.